Natalia W., pierwszy rok nauki. Pracujemy nad pieknym utworem - D.Steibelt Adagio, na razie rozczytujemy osobno
Reka prawa:
Reka lewa:
Sprobowalysmy poczatkowy fragment zagrac razem... Na tym przykladzie bardzo dobrze widac, jak program zmusza ucznia do myslenia i do samodzielnego zlokalizowania bledu i poprawienia go:
Emilia W. kl.II
Pracujemy nad Wariacjami Kabalewskiego. Dzisiaj sprobowalysmy zagrac dwoma rekami Temat i dwie wariacje. Bez progamu SM byloby to jeszcze absolutnie niemozliwe na tym etapie pracy.
Bardzo podobały mi się film, Ines!
Jedyną rzeczą, chciałbym zadać to jak wybrać złożenie wynikiem?
Tylko sześć z tych prezentacji można również wykorzystać na rozwój wzroku odczytów.
[/QUOTE= "эллин" пост = 2639] Мне очень понравился фильм, Инес!
Единственное, что я хотел бы спросить, как выбрать представления результатов?
Только шесть из этих выступлений также могут быть использованы для развития вида чтения. [/ QUOTE]
Переводчик Google так покалечил текст, что невозможно понять вопрос,а проверяла на En, Ru и PL.
Если я правильно догадываюсь речь о том, что только 6-я презентация может быть успешно и эффективно использована для чтения с листа?
Пианисты читают на 6-ой, а это скрипачка с общего фортепиано...
Мне очень понравился фильм, Инес!
Единственное, что я хотел бы спросить, как выбрать представления результатов?
Только шесть из этих выступлений также могут быть использованы для развития вида чтения. [/ QUOTE]
Переводчик Google так покалечил текст, что невозможно понять вопрос,а проверяла на En, Ru и PL.
Если я правильно догадываюсь речь о том, что только 6-я презентация может быть успешно и эффективно использована для чтения с листа?
Пианисты читают на 6-ой, а это скрипачка с общего фортепиано...[/quote]
Нет-нет, я хотела спросить, известно ли вам, как можно использовать различные презентации для развития фортепианной техники и читки с листа.