Agnieszka dzisiaj dostała do układania inne puzzle, a potem dodatkowo trudniejsze zadanie - trzeba było ułożyć karteczki nie z obrazkami, lecz z prawdziwymi nutkami! Poradziła sobie bez problemu i powiedziała, że to wcale nie było trudne .
Wiem ! Wiem, gdzie trzeba ułożyć tę nutkę, już znalazłam jej miejsce:
Trudna decyzja - którą naklejkę wybrać w nagrodę :
Miałyśmy zagrać French Song dwoma rękami, gdy Agusia przypomniała sobie o Hot Cross Buns. Okazało się, że umie prawą rękę grać z pamięci .
Nasza piąta lekcja rozpoczęła się z budowania dwóch dłuuugich pociągów, każdy z nich bowiem składał się z więcej niż 8 klocków nutowych.
Agnieszka poznała dziś bardzo ważne osobistości. Pociągiem jechała bowiem także rodzina królewska: królowa - Tonika, król - Dominanta i księżniczka - Subdominanta.
Zaczęłyśmy pracę nad Slumber Song, zagrałyśmy po razie każdą ręką, potem razem z wynikiem P1 26of26=30.
Robimy małe ćwiczenia na wzmocnienie paluszków, w tym celu wykorzystujemy Ciasto-Plasto.
Pracujemy dalej nad French Song. Z wyniku nie jesteśmy bardo zadowolone, P1 40of48=56
Na tym wideo widać, że Agnieszka już dość dobrze orientuje się w nutkach, ja nazywam, ona gra.
Zmagamy się z gamą chromatyczną, osobno lewa i prawa:
Инес, у вас классные кубики! Такие информативные!
Расскажите подробнее - как сделаны, где картинки Тоники, Субдоминанты и Доминанты взяли, сколько штук и каких кубиков у вас?
И девочка замечательная! Слушает и делает очень много для четырехлетнего ребенка!