- Posts: 7387
- Karma: 195
- Thank you received: 3240
- Home
- Forum
- Polskie Forum
- Sala Lekcyjna
- Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
Our Promotion
The countdown has ended
Save, Сэкономьте, Ahorrar
×
The 2024-2025 school year starts on September 15th. (31 Aug 2024)
Watch for our updated guidelines to be published before then.
×
Sala Lekcyjna
Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
16 Sep 2014 21:09 #15966
by hellene
Back to the Mozart
Replied by hellene on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
PS. Куда подевалось цитирование? Не вижу! Исчезло!
Цитирование помешало нам поставить одну функцию - пришлось временно убрать его
Мы с программистами бьемся над решением этого вопроса!
Цитирование помешало нам поставить одну функцию - пришлось временно убрать его
Мы с программистами бьемся над решением этого вопроса!
Back to the Mozart
Please Log in or Create an account to join the conversation.
20 Sep 2014 15:35 - 20 Sep 2014 15:55 #16006
by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
Układałyśmy karteczki od Re do Re i śpiewałyśmy piosenkę z gamą.
Układałyśmy potem wszystkie nuty na pięciolinii i nazywałyśmy je - chłopców i dziewczynek.
Przypomniałyśmy sobie o żabce Lilci i pomogłyśmy jej odszukać półnuty, nuty na linijkach i klucz wiolinowy.
Agnieszka dzisiaj była nieco bardziej ugodowa co do grania, więc dzisiaj zagrałyśmy Jingl Bells na 1, 2 i 3 poziomie osobnymi rękami. Ostatni raz grałyśmy R3 i wszystkie palce były na swoich miejscach! Niestety, nie mia wideo.
Zagrałyśmy w Fruit Lines, Treble Staff i Note Duration
Układałyśmy potem wszystkie nuty na pięciolinii i nazywałyśmy je - chłopców i dziewczynek.
Przypomniałyśmy sobie o żabce Lilci i pomogłyśmy jej odszukać półnuty, nuty na linijkach i klucz wiolinowy.
Agnieszka dzisiaj była nieco bardziej ugodowa co do grania, więc dzisiaj zagrałyśmy Jingl Bells na 1, 2 i 3 poziomie osobnymi rękami. Ostatni raz grałyśmy R3 i wszystkie palce były na swoich miejscach! Niestety, nie mia wideo.
Zagrałyśmy w Fruit Lines, Treble Staff i Note Duration
Last edit: 20 Sep 2014 15:55 by Ines.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
27 Sep 2014 23:22 - 27 Sep 2014 23:26 #16087
by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
Last edit: 27 Sep 2014 23:26 by Ines.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
11 Oct 2014 13:36 - 11 Oct 2014 13:54 #16219
by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
1. Praca nad aparatem gry.
Aga ostatnio bardzo lubi grać ustawiając ręce w niewyobrażalnych pozycjach . Czekam, aż jej to minie. Plus jest taki, że ogólnie ręce są mniej sztywne i bardziej elastyczne.
Dzisiaj wypróbowałam z nią małe zabawki - była przez chwilę bardzo skupiona na budowaniu ładnego domku z okienkiem dla każdego zwierzaczka .
2. Pracujemy nad kolędą "Wśród nocnej ciszy". Aga uparcie chcę ją grać tylko drugim palcem .
3. Rozwijamy słuch. Trzy małe "dyktanda":
Aga ostatnio bardzo lubi grać ustawiając ręce w niewyobrażalnych pozycjach . Czekam, aż jej to minie. Plus jest taki, że ogólnie ręce są mniej sztywne i bardziej elastyczne.
Dzisiaj wypróbowałam z nią małe zabawki - była przez chwilę bardzo skupiona na budowaniu ładnego domku z okienkiem dla każdego zwierzaczka .
2. Pracujemy nad kolędą "Wśród nocnej ciszy". Aga uparcie chcę ją grać tylko drugim palcem .
3. Rozwijamy słuch. Trzy małe "dyktanda":
Last edit: 11 Oct 2014 13:54 by Ines.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
18 Oct 2014 22:46 - 18 Oct 2014 22:50 #16292
by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
Last edit: 18 Oct 2014 22:50 by Ines.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
01 Nov 2014 12:18 - 01 Nov 2014 12:45 #16434
by Ines
Replied by Ines on topic Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
Agnieszka ostatnio była chora, więc opuściła lekcję, mimo to starannie pracowała w domu.
Proszę, oto wyniki samodzielnej pracy w domu. Czy to wszystko było by możliwe bez programu Soft Mozart? (Pytanie retoryczne, oczywiście).
1. Haloween Boogie.
Gramy połowę osobno i fragment (4 takty) próbujemy razem.
R1 58of59=70
L1 55of57=95
P1 18of20=34
2. Trójdźwięki. Trzy siostry i Trzech braci.
Aga świetnie sobie radzi z tym ćwiczeniem! Dzisiaj spróbowałyśmy nawet dwoma rękami. Bardzo ważny postęp - Agnieszka zaczyna ćwiczyć coraz świadomiej i czasami jest krytyczna wobec siebie. Pod koniec filmiku, gdzie gra razem, mówi o środkowym palcu, że się spóźnił.
3. Ćwiczenie 5 palców.
Nadal trwa nasza praca nad ustawieniem rąk. Gdy Agusia się stara, ręce wyglądają całkiem dobrze.
4. Rytmy pana Gąsienicy.
Agnieszka coraz swobodniej czuje się w różnych zestawieniach rytmicznych. Mamy ćwierćnuty, ósemki i pauzę ćwierćnutową.
5. Teoria muzyki. Interwały.
Agnieszka bardzo lubi wykonywać zadania z magicznej książeczki. Oto jak obliczałyśmy ile dźwięków obejmuje dany interwał.
6. Gra z pamięci. Gorące bułeczki.
Proszę, oto wyniki samodzielnej pracy w domu. Czy to wszystko było by możliwe bez programu Soft Mozart? (Pytanie retoryczne, oczywiście).
1. Haloween Boogie.
Gramy połowę osobno i fragment (4 takty) próbujemy razem.
R1 58of59=70
L1 55of57=95
P1 18of20=34
2. Trójdźwięki. Trzy siostry i Trzech braci.
Aga świetnie sobie radzi z tym ćwiczeniem! Dzisiaj spróbowałyśmy nawet dwoma rękami. Bardzo ważny postęp - Agnieszka zaczyna ćwiczyć coraz świadomiej i czasami jest krytyczna wobec siebie. Pod koniec filmiku, gdzie gra razem, mówi o środkowym palcu, że się spóźnił.
3. Ćwiczenie 5 palców.
Nadal trwa nasza praca nad ustawieniem rąk. Gdy Agusia się stara, ręce wyglądają całkiem dobrze.
4. Rytmy pana Gąsienicy.
Agnieszka coraz swobodniej czuje się w różnych zestawieniach rytmicznych. Mamy ćwierćnuty, ósemki i pauzę ćwierćnutową.
5. Teoria muzyki. Interwały.
Agnieszka bardzo lubi wykonywać zadania z magicznej książeczki. Oto jak obliczałyśmy ile dźwięków obejmuje dany interwał.
6. Gra z pamięci. Gorące bułeczki.
Last edit: 01 Nov 2014 12:45 by Ines.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Time to create page: 0.166 seconds