PS. Куда подевалось цитирование? Не вижу! Исчезло!
Цитирование помешало нам поставить одну функцию - пришлось временно убрать его
Мы с программистами бьемся над решением этого вопроса!
Układałyśmy karteczki od Re do Re i śpiewałyśmy piosenkę z gamą.
Układałyśmy potem wszystkie nuty na pięciolinii i nazywałyśmy je - chłopców i dziewczynek.
Przypomniałyśmy sobie o żabce Lilci i pomogłyśmy jej odszukać półnuty, nuty na linijkach i klucz wiolinowy.
Agnieszka dzisiaj była nieco bardziej ugodowa co do grania, więc dzisiaj zagrałyśmy Jingl Bells na 1, 2 i 3 poziomie osobnymi rękami. Ostatni raz grałyśmy R3 i wszystkie palce były na swoich miejscach! Niestety, nie mia wideo.
Zagrałyśmy w Fruit Lines, Treble Staff i Note Duration
1. Praca nad aparatem gry.
Aga ostatnio bardzo lubi grać ustawiając ręce w niewyobrażalnych pozycjach . Czekam, aż jej to minie. Plus jest taki, że ogólnie ręce są mniej sztywne i bardziej elastyczne.
Dzisiaj wypróbowałam z nią małe zabawki - była przez chwilę bardzo skupiona na budowaniu ładnego domku z okienkiem dla każdego zwierzaczka .
2. Pracujemy nad kolędą "Wśród nocnej ciszy". Aga uparcie chcę ją grać tylko drugim palcem .
Agnieszka ostatnio była chora, więc opuściła lekcję, mimo to starannie pracowała w domu.
Proszę, oto wyniki samodzielnej pracy w domu. Czy to wszystko było by możliwe bez programu Soft Mozart? (Pytanie retoryczne, oczywiście).
1. Haloween Boogie.
Gramy połowę osobno i fragment (4 takty) próbujemy razem.
R1 58of59=70
L1 55of57=95
P1 18of20=34
2. Trójdźwięki. Trzy siostry i Trzech braci.
Aga świetnie sobie radzi z tym ćwiczeniem! Dzisiaj spróbowałyśmy nawet dwoma rękami. Bardzo ważny postęp - Agnieszka zaczyna ćwiczyć coraz świadomiej i czasami jest krytyczna wobec siebie. Pod koniec filmiku, gdzie gra razem, mówi o środkowym palcu, że się spóźnił.
3. Ćwiczenie 5 palców.
Nadal trwa nasza praca nad ustawieniem rąk. Gdy Agusia się stara, ręce wyglądają całkiem dobrze.
4. Rytmy pana Gąsienicy.
Agnieszka coraz swobodniej czuje się w różnych zestawieniach rytmicznych. Mamy ćwierćnuty, ósemki i pauzę ćwierćnutową.
5. Teoria muzyki. Interwały.
Agnieszka bardzo lubi wykonywać zadania z magicznej książeczki. Oto jak obliczałyśmy ile dźwięków obejmuje dany interwał.