- Posts: 7428
- Thank you received: 3283
Our Promotion
The countdown has ended
Save, Сэкономьте, Ahorrar
Soft Mozart Academic Concert Extended Through June 30 (16 Jun 2025)
Thanks to many requests from participants, the concert is extended through June 30!
Sala Lekcyjna
Agnieszka K 4-6yo (11.05.2009)
17 Sep 2014 04:09 #15966
by hellene
Back to the Mozart
Replied by hellene on topic Re: Agnieszka K 4 yo i 5 yo (11.05.2009)
PS. Куда подевалось цитирование? Не вижу! Исчезло!
Цитирование помешало нам поставить одну функцию - пришлось временно убрать его
Мы с программистами бьемся над решением этого вопроса!
Цитирование помешало нам поставить одну функцию - пришлось временно убрать его
Мы с программистами бьемся над решением этого вопроса!
Back to the Mozart
Please Log in or Create an account to join the conversation.
20 Sep 2014 22:35 - 20 Sep 2014 22:55 #16006
by Ines
Replied by Ines on topic Re: Agnieszka K 4 yo i 5 yo (11.05.2009)
Układałyśmy karteczki od Re do Re i śpiewałyśmy piosenkę z gamą.
Układałyśmy potem wszystkie nuty na pięciolinii i nazywałyśmy je - chłopców i dziewczynek.
Przypomniałyśmy sobie o żabce Lilci i pomogłyśmy jej odszukać półnuty, nuty na linijkach i klucz wiolinowy.
Agnieszka dzisiaj była nieco bardziej ugodowa co do grania, więc dzisiaj zagrałyśmy Jingl Bells na 1, 2 i 3 poziomie osobnymi rękami. Ostatni raz grałyśmy R3 i wszystkie palce były na swoich miejscach! Niestety, nie mia wideo.
Zagrałyśmy w Fruit Lines, Treble Staff i Note Duration
Układałyśmy potem wszystkie nuty na pięciolinii i nazywałyśmy je - chłopców i dziewczynek.
Przypomniałyśmy sobie o żabce Lilci i pomogłyśmy jej odszukać półnuty, nuty na linijkach i klucz wiolinowy.
Agnieszka dzisiaj była nieco bardziej ugodowa co do grania, więc dzisiaj zagrałyśmy Jingl Bells na 1, 2 i 3 poziomie osobnymi rękami. Ostatni raz grałyśmy R3 i wszystkie palce były na swoich miejscach! Niestety, nie mia wideo.
Zagrałyśmy w Fruit Lines, Treble Staff i Note Duration
28 Sep 2014 06:22 - 28 Sep 2014 06:26 #16087
by Ines
Replied by Ines on topic Re: Agnieszka K 4 yo i 5 yo (11.05.2009)
11 Oct 2014 20:36 - 11 Oct 2014 20:54 #16219
by Ines
Replied by Ines on topic Re: Agnieszka K 4 yo i 5 yo (11.05.2009)
1. Praca nad aparatem gry.
Aga ostatnio bardzo lubi grać ustawiając ręce w niewyobrażalnych pozycjach :ohmy: . Czekam, aż jej to minie. Plus jest taki, że ogólnie ręce są mniej sztywne i bardziej elastyczne.
Dzisiaj wypróbowałam z nią małe zabawki - była przez chwilę bardzo skupiona na budowaniu ładnego domku z okienkiem dla każdego zwierzaczka
.
2. Pracujemy nad kolędą "Wśród nocnej ciszy". Aga uparcie chcę ją grać tylko drugim palcem
.
3. Rozwijamy słuch. Trzy małe "dyktanda":
Aga ostatnio bardzo lubi grać ustawiając ręce w niewyobrażalnych pozycjach :ohmy: . Czekam, aż jej to minie. Plus jest taki, że ogólnie ręce są mniej sztywne i bardziej elastyczne.
Dzisiaj wypróbowałam z nią małe zabawki - była przez chwilę bardzo skupiona na budowaniu ładnego domku z okienkiem dla każdego zwierzaczka

2. Pracujemy nad kolędą "Wśród nocnej ciszy". Aga uparcie chcę ją grać tylko drugim palcem

3. Rozwijamy słuch. Trzy małe "dyktanda":
19 Oct 2014 05:46 - 19 Oct 2014 05:50 #16292
by Ines
Replied by Ines on topic Re: Agnieszka K 4 yo i 5 yo (11.05.2009)
Last edit: 19 Oct 2014 05:50 by Ines.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
01 Nov 2014 19:18 - 01 Nov 2014 19:45 #16434
by Ines
Replied by Ines on topic Re: Agnieszka K 4 yo i 5 yo (11.05.2009)
Agnieszka ostatnio była chora, więc opuściła lekcję, mimo to starannie pracowała w domu.
Proszę, oto wyniki samodzielnej pracy w domu. Czy to wszystko było by możliwe bez programu Soft Mozart? (Pytanie retoryczne, oczywiście).
1. Haloween Boogie.
Gramy połowę osobno i fragment (4 takty) próbujemy razem.
R1 58of59=70
L1 55of57=95
P1 18of20=34
2. Trójdźwięki. Trzy siostry i Trzech braci.
Aga świetnie sobie radzi z tym ćwiczeniem! Dzisiaj spróbowałyśmy nawet dwoma rękami. Bardzo ważny postęp - Agnieszka zaczyna ćwiczyć coraz świadomiej i czasami jest krytyczna wobec siebie. Pod koniec filmiku, gdzie gra razem, mówi o środkowym palcu, że się spóźnił. :ohmy:
3. Ćwiczenie 5 palców.
Nadal trwa nasza praca nad ustawieniem rąk. Gdy Agusia się stara, ręce wyglądają całkiem dobrze.
4. Rytmy pana Gąsienicy.
Agnieszka coraz swobodniej czuje się w różnych zestawieniach rytmicznych. Mamy ćwierćnuty, ósemki i pauzę ćwierćnutową.
5. Teoria muzyki. Interwały.
Agnieszka bardzo lubi wykonywać zadania z magicznej książeczki. Oto jak obliczałyśmy ile dźwięków obejmuje dany interwał.
6. Gra z pamięci. Gorące bułeczki.
Proszę, oto wyniki samodzielnej pracy w domu. Czy to wszystko było by możliwe bez programu Soft Mozart? (Pytanie retoryczne, oczywiście).
1. Haloween Boogie.
Gramy połowę osobno i fragment (4 takty) próbujemy razem.
R1 58of59=70
L1 55of57=95
P1 18of20=34
2. Trójdźwięki. Trzy siostry i Trzech braci.
Aga świetnie sobie radzi z tym ćwiczeniem! Dzisiaj spróbowałyśmy nawet dwoma rękami. Bardzo ważny postęp - Agnieszka zaczyna ćwiczyć coraz świadomiej i czasami jest krytyczna wobec siebie. Pod koniec filmiku, gdzie gra razem, mówi o środkowym palcu, że się spóźnił. :ohmy:
3. Ćwiczenie 5 palców.
Nadal trwa nasza praca nad ustawieniem rąk. Gdy Agusia się stara, ręce wyglądają całkiem dobrze.
4. Rytmy pana Gąsienicy.
Agnieszka coraz swobodniej czuje się w różnych zestawieniach rytmicznych. Mamy ćwierćnuty, ósemki i pauzę ćwierćnutową.
5. Teoria muzyki. Interwały.
Agnieszka bardzo lubi wykonywać zadania z magicznej książeczki. Oto jak obliczałyśmy ile dźwięków obejmuje dany interwał.
6. Gra z pamięci. Gorące bułeczki.
Time to create page: 0.323 seconds